Här finner jag ro

Om mig

tisdag 12 februari 2013

Ligger under filten...

Det är mycket i huvudet på denna kvinna just nu. Det är nog därför det bultar och bankar så himla mycket. Huvudet känns som en bomb som snart ska explodera. Hoppas verkligen inte att den gör det:) Usch jag har verkligen inte energi och har legat i soffan hela eftermiddagen. Inte för att det har hjälpt så där värst mycket. I skolan var jag väl heller inte nån direkt solstråle. Tyvärr är vi många som har svårt att hitta motivationen just nu och det gör att alla är lite nere och inte direkt sprider energi runt sig.

Jag har som sagt mycket i huvudet just nu. Jag är på väg att start en ny karriär, jag är tonårsförälder och ska bolla en massa saker i luften samtidigt. Det är klart att ibland så säger kroppen och knoppen till att nu orkar vi inte ta in mer. Igår var jag och körde spinning. Kan bara säga att det är tur att fötterna sitter fast för huvudet var verkligen inte med. Jag var långt bort i mina tankar.

Jag hoppas verkligen att det vänder snart eller bryter ut någon form av förkylning för att gå och må halvdåligt är inte roligt.
Just nu leker vi sjukhus här hemma och tar blodtrycket med min nya blodtrycksmätare. Vi ligger på ett bra tryck allihop så det känns bra.
Nehä nu ska jag krypa ner under filten igen och kurrera mig. Ha en skön kväll alla och kan meddela att Sverige tog VM silver i lag-tävlingen i slalom. Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar