Här finner jag ro

Om mig

onsdag 20 februari 2013

Lite egen tid såhär på morgonen!

Sitter här med en kopp kaffe och bra njuter av lugnet en stund. Rätt skönt att köra ner ungarna till skolan och sen åka hem och få några minuters egen tid.

Imorgon är det det fredag mina vänner. Ja då har även denna veckan gått fort fram. En vecka fylld med en massa nya saker som jag har lärt mig. Imorgon drar Manne och jag till Karlskrona för att att ta en en liten minikryssning över till Polen. Det ska bli så himla skönt att bara få vara tillsammans och äta gott, dricka gott och bli ompysslade på spa. Jag har ju som sagt beställt chokladbehandling och massage med hot stone. Ska bli helt magiskt! Barnen får lyxa till det hos mormor och morfar. Moa kommer även att sova en natt hos farmor och farfar. Det kan vara skönt för dem att få rå om barnen lite var för sig oxå. Det är ju rätt intensivt att ha två blivande tonåringar i samma hus. Jag är så tacksam för att de ställer upp och gör det möjligt för oss att åka. Jag är glad att de har sina mor och far föräldrar som de kan njuta av. Det är inte alla som har den turen i livet.

Idag ska vi köra cykeltest på en annan klass på skolan. Det ska bli mycket intressant att testa på helt främmande människor. Jag tycker verkligen detta är roligt och har som vanligt ett nytt projekt klart för mig i huvudet. Jag undrar om jag kan ro i land alla projekt som har har. Jaja det får tiden utvisa. Allt måste ju inte ske imorgon.

Nä nu ska jag dricka ur mitt kaffe och göra mig klar för dagen. Ha en skön torsdag alla där ute och klä er varmt för idag var det lite kallare ute. Iallafall här i Småland. Det är till och med så att solen tittar fram lite över trädtopparna.

Over and out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar