Här finner jag ro

Om mig

fredag 15 mars 2013

Äntligen date med goda vänner!


Fredag!

Veckan gick fort och nu är den slut igen. Fattar inte vart den tog vägen! Det har varit en sån skön vecka. Allt har varit på topp. Började med en dag i Göteborg och avslutas med en date med underbara vänner.

Jag har skrivit om dessa människor tidigare. Det är en familj som vi umgås med. Jag har ju tidigare jobbat tillsammans med den kvinnliga delen av familjen:) Nu när jag inte gör det längre så känns det så underligt att inte få prata med henne varje dag. Det blir liksom ett sug efter att få delge varandra vad som händer i våra liv. Av lite olika skäl så har vi inte träffats på ett tag men ikväll är det äntligen dax. Vi har en date:) Ska bli så himla kul!

Solen skiner på mina smutsiga fönster men en dag som denna bryr jag mig inte. Just nu är det inte mycket som kan rubba mitt goda humör. Det liksom rinner av mig som att hälla vatten på en gås. 

Ha en skön fredag och njut lite av solen (om den skiner hos er, annars skickar jag över lite).

Du vet väl att du är värdefull!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar