Här finner jag ro

Om mig

tisdag 12 mars 2013

En lyxig dag!

God mat och härligt sällskap!
Brr idag var det bistert ute. Jag har precis kört ner barnen till skolan och sitter här med en kopp kaffe i handen. Idag blir det lite plugg inför morgondagens redovisning, lite planering och funderingar inför kommande tid och även lite träning. Det är ju tisdag och ni som följer mig vet ju vilket pass det är dax för :) Ja precis crosstraining!

Igår hade Magnus och jag en heldag i Göteborg. Magnus skulle på återbesök efter operationen. Det var väl båda bra och dåligt. Knät har ju verkligen inte läkt än och han hade kanske börjat träna och belasta lite för tidigt så nu får han ta det lite lugnare en tid framöver. Dock var det ju bra att han var igång. Att träna i är aldrig fel det är bara fel att inte träna.
Så härlig färg på dessa skor!
Tanken var att jag skulle shoppa lite nya vår kläder men som vanligt handlade jag inte så mycket och det som blev var ett par nya löparskor. Ett par härligt rosa Nike Pegasus. Mina favorit skor. Iördags när vi var i Göteborg även då så köpte jag mig ett par kompressionsbyxor 2xu - Tajta som fasen men nu jäklar ska här springas haha!

Jag är inte en person som gillar att köpa dyra märkeskläder utan det funkar med i stort sett vad som helst. Jag lägger heller pengar på nått som jag tycker är roligt. Det är helt enkelt inte mitt intresse. Men när det gäller träningskläder är det en helt annan ska. Då vill jag gärna har lite märke och veta att det är bra kvalitet. Jag vill självklart att det ska vara snyggt. Då är jag lite av ett märkes freak. Visst jag köper träningskläder i Ullared oxå men när det gäller så köper jag gärna lite bättre märken. Som t ex ett par löpartights för 700:- på rean. Det är mycket pengar tycker jag men jag vet att jag kommer att använda dem mycket mer än om det hade varit ett par vanliga byxor. Ja det är tur att vi alla är olika:)

Idag ska jag ta tag i och beställa hot stones och en värmare. Det blir nog från e-ba.uk för där är det billigast. Jag längtar verkligen till att få sätta igång och ha lite kunder så de får känna på dessa magiska stenar.

Ha en skön tisdag och klä er varmt så ni inte fryser om nosen. 
Kramis skumbananis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar