Här finner jag ro

Om mig

onsdag 20 mars 2013

Nu har de kommit!

Igår hittade min make ett stort paket på vår altan. Jag hade inte sett det även att jag hade varit hemma i flera timmar och pluggat. Jag trodde att det var från vår renovering av hallen. Så var dock inte fallet. Det stod Malin Ek på adresslappen!

Det var mina hot stones som hade kommit! Lyckan var total och glädje tjut även på detta! Så himla spännande att öppna. Jag var som ett barn på julafton. Värmaren var jättestor så det får plats många stenar och många stenar var det oxå ca 75 st totalt tror jag det är. Ska bli så sjukt kul att få testa dem. Jag brände ur värmaren igår så nu luktar det inte så illa.

I eftermiddag ska jag försöka hinna med och testa stenarna i vattenbad och kolla över hur allt funkar. Snart så är jag igång. Min första kund är Moa för jag lovade henne att jag skulle massera henne först eftersom jag var på kursen när hon spelade sin viktigaste bandytunering för säsongen. Där hon även gjorde årets mål på straff. Ett litet sting i hjärtat att jag inte fick se det men det blir säkert fler. Moa är nu känd i Skirö AIK som staffskytten:)

Jag måste öva lite på nära och kära sen tänkte jag köra igång med just Hot stone massage nere i min lokal. Till att börja med så blir det lite rabatterade priser innan jag är helt säker på tekniken. Måste bara bestämma priserna. Jag kommer inte att blanda in de varma stenarna i vanlig massage utan man får boka hot stone separat.

Funderar även på att ha en liten tävling framöver med bra priser så håll ögonen öppna så ni inte missar den.

Nu är det återigen dax att dra till skolan. Snön ur ute och våren verkar inte komma riktigt än. Fy vad kallt det är.
Ha en skön onsdag och ta det lugnt i halkan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar