Här finner jag ro

Om mig

torsdag 7 mars 2013

Imorgon är det dax!


Fredag och solen skiner. Vilken härlig dag! Jag har hemstudier och ska försöka knåpa ihop ett kort framförande om konsten att ge instruktioner och att våga säga nej. Ganska intressanta ämnen faktiskt. Det blir en blandning av powerpoint och förmodligen även någon film. Jag fick ju rådet att utmana mig själv lite extra inför denna gång. Jag tycker det är roligt att har föredrag och föreläsningar så det kommer bara att bli kul.

Här hemma ser det ut som lite av tredje världskriget just nu. Vi renoverar jag hallen och alla saker är huller om buller. Förut har jag hatat att renovera för allt är så rörigt och jag är otålig och vill att allt ska helst vara klart igår. Nu tycker jag det är helt ok att det ser ut som det gör. Jag slipper ju städa iallafall. Det är ju ingen idé förrän det är helt klart. Ska bli så spännande och se det färdiga resultatet. Igår satte vi upp lite panel och det blev mycket snyggt. Mycket kvar dock.

Imorgon är det äntligen dax. Jag ska åka upp till Göteborg och gå min hot stone massage utbildning. Det ska bli så sjukt kul. Jag har längtat efter detta. Jag hoppas verkligen att det är en bra utbildning och att jag lär mig mycket. Det är ju detta jag vill jobba med så jag vill lära mig så mycket som möjligt om massage och friskvård för att kunna göra det på ett bra sätt. Jag måste bara hitta på ett bra namn för mitt företag. Det är inte så lätt. Har ni några bra förslag så kom gärna med dem:)

Ikväll ser det ut som om jag får kolla på Gladiatiorena helt ensam. Barnen ska sova hos mormor och morfar. Eftersom Moa ska på bandycup tidigt imorgon och vi åker tidigt till Göteborg. Magnus ska på after work på ett företag som han jobbar mycket åt. Ja det kan ju vara mysigt att få rå om sig själv en stund. Ja det blir säkert bra :)

Nä nu måste jag plugga så jag hinner med det jag ska. Hade även en tanke att hinna med lite träning idag. Jag försöker vila axlen så mycket det går.

Ha en underbar fredag alla där ute i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar