Här finner jag ro

Om mig

söndag 14 april 2013

Framtiden ser ljus ut!

Idag har varit en skön men otroligt innehållsrik dag.

Jag började med att köra ett gött pass med Lekstugan. Idag blev det kortleken. Jag vill bara säga att fy fasen vad segt det var att köra den idag. Så grymt segt men vi fixade den även om killarna vann. Idag fick jag med mig Elin. Vi har inte kört crossfit tillsammans på länge och det kändes i kroppen. Det blev en WOD efter kortleken också. Lucky 7 heter den. 7 övningar 7 rep 7 varv. Fy fasen jag var helt slut efter det passet men så härligt!
När jag skulle åka hem så hade jag fått sms av Manne att jag skulle köpa med mig fika hem för svärfar var här och bytte däck. Jag var så sugen på fika så jag gjorde något som jag väldigt sällan gör. Jag gick in på Willys och köpte riktigt sött och gott fika, munkar och lite annat sött och gött. Inte så smart att gå in och handla när man precis har tränat men gott var det iallafall.

Eftermiddagen innehöll ett mycket trevligt affärsmöte. Så skönt att äntligen få sitta ner och planera upp sin framtid. Nu har jag mycket att planera och fixa med innan jag kan komma igång med min egna rörelse. Det ska bli så härligt att få stå lite på egna ben. Det kommer att bli jätte bra och jag är glad att jag får chansen att testa på något nytt. Är stolt över mig själv att jag vågar ta steget ut i det okända. Nu hoppas jag bara att kunderna kommer och att de blir nöjda.

Jag avslutade kvällen med att gå en skön kvällspromenad med min goa dotter. Så kul att hon vill ( visst inte utan att gnälla lite) följa med mig ut och gå. Det är mysigt att få lite egen tid med henne och bara få snacka lite tjejsnack.

Nu avslutar jag dagen med Mästarnas Mästare på tv. 
Imorgon är det måndag igen och en ny härlig vecka med nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar