Här finner jag ro

Om mig

tisdag 16 april 2013

Grymt produktiv just nu!

Vilken dag! Jag har fått så himla mycket gjort i skolan. Har suttit hela dagen och färdigställt en hel massa lösa trådar.
Så himla skönt när man kan checka av lite saker på sin lista och se att den faktiskt blir kortare och kortare.

Det är mycket som ska bli färdigt just nu. Det märks att terminen börjar gå mitt sitt slut. Lite lätt stressigt är det men ändå himla kul. Nu är det mycket PT tänk och funderingar kring hur man ska lägga upp kundmottagningar. Jag ska har några kunder som jag ska följa och lägga upp träningsprogram för. Det ska bli spännande och se hur det går.

Idag färdigställde jag min certifieringsuppgift i massagen. Pulsen gick allt upp en hel del när jag lämnade över mitt arbete. Jag är lite nervös men nu hoppas jag verkligen att det blir godkänt och att jag får min certifiering. Det kan kanske vara något som jag måste kompletera men nu är iallafall huvudjobbet gjort. Så skönt att kunna släppa det och lägga full fokus på PT certifieringsuppgiften. 
Jag är faktiskt stolt över mig själv att jag lyckades göra färdigt den. Det är verkligen något som är viktigt för mig och jag har lagt ner mycket tid på den.

Nu ska jag använda dagens energi till att maxa ut lite till på crosstrainingspasset ikväll.Lär nog bli varmt i salen så svetten kommer att flöda.

Ha en skön tisdagskväll och njut i den fina vädret. 
NU ÄR VÅREN HÄR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar