Här finner jag ro

Om mig

lördag 20 april 2013

Sol vind och vatten!

Dagen har varit precis så skön som den ska vara.
Började med att skicka iväg lite ris till majbrasan. Det blev en hel del. Vi har averkat en hel del buskar och träd på vår tomt.
Jag har städat ur stugan lite men även hunnit slappa lite i solen.  Det har varit ett sånt härliga väder.
Det började  spritta lite i benen oxå och jag blev sugen på lite intervaller.
Så skönt att snöra på sig löparskorna och hoppa i mina 2xu. Ja självklart hade jag packat dem:). Tyvärr glömde jag pulsklockan men det blev ett helt ok pass iallafall.  Det är lite svårt att pressa sig själv i intervaller men det är verkligen nyttigt att träna det ibland.

Moa älskar att fånga fiskar med sin håv så vi njöt lite vid brygga. Sen var vi vrålhungrig så vi gjorde nått som jag inte har gjort på säkert ett år. Vi skippade grillningen och köpte pizza. Ganska gott men grillat hade nog varit godare. Så går det när man inte planerar maten.

Vi avslutade dagen med att njuta lite till i kvälls solen för att sen kolla på GP speedway. 
En hel underbar dag i paradiset :)

Hoppas ni har haft en skön dag!

Tyvärr funkar det inte att lägga till bilder. Kanske funkar det imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar