Här finner jag ro

Om mig

torsdag 25 april 2013

Tillsammans är vi starka!

Dagen har varit lite stressig och extra påfrestande för humöret. Ja idag började det kännas att energintaget ligger lågt. Det gick ganska bra till efter lunch. Jag tycker det är svårt att äta i skolan för jag vet inte riktigt hur stora portioner jag kan ta. Förmodligen låg jag på lite för lite till lunch så jag dippade ganska rejält. Kände mig lite yr och allmänt matt i kroppen.

Det har även varit ganska mycket i huvudet nu ett tag och jag känner av stressen lite väl lätt nu. Det är mycket som ska falla på plats både i skolan och hemma. Det kommer att lösa sig men ibland blir det lite mycket på en gång.

När jag väl kom hem och fick i mig lite mat kändes det bättre. Magnus och jag hade planerat in ett PT möte men han ville ju köra enduro oxå. Barnen skulle ner till UV och jag ville träna. Hur löser man det pusslet? Min grymma familj fixar allt just nu! Så stolt över mina underbara barn! Barnen cyklade ner till UV med sina kusiner. Magnus och jag drog till gymmet och körde ett bra cirkelpass med mycket bra övningar. Magnus åkte hem och sadlade om till endrocykeln. Jag körd lite till i gymmet, handlade lite mat och sen cyklade jag hem. Så härligt väder och så mycket energi som jag fick på den cykelturen. Fasen vi fixade det även denna gång.
 
Jag har även hunnit med lite bokföring och betalat ut löner. Fasen jag är inne i ett stim nu. Somnar nog gott i natt hihi.

Nu är måste jag nog fylla på med lite mat så att jag inte faller i koma!

Ha det bäst! 
Tillsammans kämpar vi! Vi ger aldrig upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar