Här finner jag ro

Om mig

onsdag 24 april 2013

Trött men nöjd!

Ok jag känner att detta funkar ganska bra än så länge. Idag är det dag 4 av 30 grymma dagar. Det funkar helt ok.
Jag är inte så jätte hungrig utan klarar mig ganska bra. Visst är det ett sug i magen men ändå funkar det. Mat är ju verkligen gott när man väl få äta :)

Idag och i går kväll var jag helt slut. I skolan har vi företagskurs. Där vi pratar om hur det är att öppna eget företag. Det är ju så himla intressant och verkligen något som jag gillar. Det är en hel del som man måste tänka på men jättekul. Nu är det bara ett namn som jag måste hitta på. Jag har några förslag men jag behöver fler så har ni nått bra så hör gärna av er.
Ex ME Massage och Hälsa el Malins Massage och häls, Balans och Harmoni.............. Ge mig mer förlag.

Jag avslutade dagen med att göra lite cykeltest på Boro VHC spelare. Det var kul att testa dem så nu vet de vad de har att jobba med under sommaren. Det blev några massagekunder också. Så min arbetsdag slutade runt halv 9. Kan lova att jag har helt slut sen och däckade i soffan. Jag orkade knappt ta mig upp i sängen.

Det var en lång men rolig dag. Det funkar bra med maten. Träningen får komma lite i andra hand just nu. Jag har ganska mycket att göra så hinner jag så hinner jag. Just nu är det fokus på maten och skolan.

Dax att cykla till skolan igen. Ett härligt väder är det ute så vårjackan åker på!

Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar