Här finner jag ro

Om mig

torsdag 2 maj 2013

ME Massage och Hälsa


Det är spännande saker som händer just nu. Jag berättade ju om ett mycket bra affärsmöte som jag hade för några veckor sedan.
Jag har fått möjligheten att hyra ett rum hos en annan massör och en kiropraktor. Den heter KM-Kliniken och ligger i Vetlanda. Jag börjar där i augusti. Det ska bli så spännande att få inreda och göra rummet till mitt eget. Jag har tusen ideér och vill helst börja direkt men jag måste faktiskt bli klar med skolan först.

Jag har till slut kommit på ett namn eller ja mamma hjälpte faktiskt till lite också. Ibland är det bra att lyssna på sin mor har jag kommit på. Namnet på mitt företag kommer att vara ME Massage och Hälsa.
Känns som det namnet kommer att funka bra. Jag är nöjd med det.

Jag har ju lite svårt att boka tider eftersom jag inte har klara tider som jag går i skolan så det har varit ganska flexibla tider. Det är lite rörigt eftersom kunderna inte riktigt vet när jag har öppet. Jag kommer att hålla till i min gamla lokal fram till augusti sen flyttar jag in till stan.
Hot stone massagen har också kommit igång lite. Imorgon har jag två kunder som ska få testa för första gången. Roligt att folk är intresserade och vill testa. Jag har ju inte precis marknadsfört mig så mycket än eftersom det är lite flexibla tider. Det har mest blivit på fb och på bloggen. När det gäller den biten så har jag ett stor jobb framför mig för att se till att kunderna kommer och vet att jag finns. Den bästa marknadsföringen är ju dock nöjda kunder. De talar gott om mig till andra som också vill komma till mig. Det gäller att göra ett bra första intryck och göra ett bra jobb.

Jag brinner verkligen för detta och jag kommer att göra allt för att min dröm ska slå in.


Här är hemsidan till KM-Kliniken
Här kommer ni i augusti kunna boka tider på nätet.

Vill ni boka tider nu så går det jättebra. Mina öppettider är lite flexibla men skicka iväg ett sms eller ring så hittar vi säkert någon tid som passar. 
mobil nr 070-5734578
Malin Ek på fb går bra att skicka ett meddelande
mail: malin_ek@yahoo.se

Välkomna på massage!

1 kommentar:

  1. Härligt härligt!!! Grattis Malin! Det är verkligen ett bra namn på din firma, sitter som smäck i munnen:-) Synd att det ligger 32 mil bort. Det kommer bli en härlig framtid. Belive it and you will achive it!
    Kram
    Susse

    SvaraRadera