Här finner jag ro

Om mig

fredag 3 maj 2013

Vilken härlig dag!

Ja vad ska jag säga vilken skön dag det har varit. Solen värmer med sina strålar och D-vitaminerna fylls på.

Idag har jag verkligen gjort det jag tycker bäst om. Jag har kombinerat det bästa lyckats få ihop det. Lite trolleri och sen funkar det.
Jag har varit både massör och PT under en och samma dag. Det är inte illa det.

Jag började förmiddagen med hot stone massage. Kunden var ganska lyriskt när hon var klart. Det sprids en så skön känsla i kroppen när man ser att andra mår bra av det jag gör. Sen blev det lite mat blodpudding som jag gillar allra bäst. Efter det ännu en hot stone kund. Även hon lika nöjd. Känns helt rätt att jag vågade satsa på detta. Det är verkligen något som jag vill göra. Ett sådant bra komplement till den klassiska massagen.
Direkt efter detta hade jag en PT kund som jag var ute och gick stavgång med. Det var skönt att gå ut och gå i det härliga vädret. Tyvärr så var det fler otäckingar som har vaknat nu när solen kommer fram. Usch ormar är inte riktigt min grej. 

Jag fick nys på något roligt i onsdags som har legat och gnagt lite i mitt lilla huvud. Hjärnan har gått på högvarv men ikväll tog jag tjuren vid hornen och bestämde mig. Man måste våga satsa lite för att vinna! Jag ska vara med på en Må Bra mässa som anordnas i Vetlanda den 12 maj. Så kul att något tar tag i det och anordnar något sådant. Det har jag tänkt på flera gånger så nu när de gör det måste jag ju hänga på. Jag ska vara med och visa mina stenar. Ska bli riktigt rolig. Hoppas det kommer mycket folk.


Jag hann även sitta lite i solen nu ikväll och det känner jag i mitt ansikte nu. Det bränner lite lätt. Härlig känsla!

Ha en skön fredagskväll! Min är nog snart slut. Inatt är det Moa och jag som camperar ihop i sängen. Girlpower!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar