Här finner jag ro

Om mig

fredag 31 maj 2013

Svettigt men grymt nöjd:)

Svetten lackade men jag nöjd att jag fick jobbet gjort :)

Idag kändes det tungt att få igång kroppen för träning. 
Jag velade fram och tillbaks vad jag skulle träna. Det var härligt väder ute men jag har lite problem med en hälsena och vågar inte gå på för fullt med löpning.
Igår var en katastrofdag när det gäller kosten så jag kände att jag ville köra på med ett svettigt och grymt pass.

Jag skulle ändå in till stan och ta cellprov så jag bestämde mig för gymmet. Eftersom jag älskar cirkelfys så fick det bli det idag. 
Dagens pass:
45sek på varje station i 3 varv
Utfallshopp
Armhävningar
Burpees med hopp över stång
Rodd 20kg stång
Knäböj med 20kg stång
Bollslam
Magövning med boll och rotation
Mountainclaimer

Jag avslutade med en tabataintervall 20sek jobb 10 vila *8 med upphopp,snabba fötter och skridskohopp. Det blev även lite magövningar men jag kände mig rätt nöjd med passet.

Svettig var jag så jag ringde till mamma och vi tog en promenad för att jag skulle svettas ner lite. Så skönt när man kan förena nytta med nöje. Mamma och jag panerade även lite inför vår och Matildas London resa. Ska bli så härligt att få komma iväg.

Ha en skön helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar