Här finner jag ro

Om mig

måndag 3 juni 2013

Blandade känslor

Det är tvära kast i mitt liv just nu. 
Jag började dagen med att fundera och fixa ihop några träningsprogram och träningsupplägg åt min PT kund. Det blev ganska bra tycker jag. Hoppas hon tycker det oxå :)

Efter detta var det dax att dra till skolan och utvärdera mitt år på Ädelfors folkhögskola. Det var både ris och ros men på det stora hela var det mest ros. Jag är så glad att jag tog steget och vågade hoppa ut i det okända. Jag har lärt mig så mycket under detta år. Som människa har jag utvecklats massor. Jag har ett helt nytt yrke som jag ska börja jobba med. Känns helt fantastiskt!
Det har inte riktigt gått in i mitt huvudet att vi faktiskt slutar på onsdag. Jag får inte gå till skolan och träffa alla klasskompisarna. Det känns verkligen konstigt. Det är verkligen blandade känslor inför skolslutet. Det ska bli skönt att äntligen få påbörja min nya yrkeskarriär men också lite skrämmande att hoppa ut i det okända. Nästa vecka är det tillbaks i verkligheten igen för då ska jag jobba på mitt gamla jobb igen. Skönt att mjukstarta lite.

Dagen fortsatte med att jag hade en kund som kom ut och testade Tanita våg jag just har köpt för att använda i mitt företag. Hon blev mycket nöjd med sina resultat och det ska hon verkligen vara. Hon har kämpat för sina resultat. Härligt med nöjda kunder.

TANITA Badrumsvåg med kroppsanalys BC-545N
Vi fortsatte dagen med lite familjeträning. Det var återigen dax för veckans bana i orientering. Denna vecka var det ute i Hällinge. Vi brukar ta den extra lätta och lätta för kontrollernas banor är ganska nära varandra. Så var det inte riktigt idag så det blev en lång bana. Det var lite segt i benen men till slut hittade vi alla kontrollerna och var nöjda och glada. Var var nog ute i över 1,5 timme i skogen. Myggen gillade oss tyvärr lite för mycket men det är smällar man får ta.
Det är kul att göra saker tillsammans.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar