Här finner jag ro

Om mig

onsdag 5 juni 2013

Examen!

 Elin Alex Stina och jag. Jag saknar er redan!

Certifierad Personlig Tränare
Certifierad Massör
Friskvårdspedagog
Malin Ek

Nu är har jag tagit examen och skolan är slut. 

Vilken dag!

Jag är helt slut både i huvudet och känslomässigt. Det är helt underbart att äntligen vara klar och få stå på egna ben.
Det var ändå med blandade känslor som jag lämnade skolan och alla underbara människor som jag har lärt känna. Lite tårar blev det både av glädje och av sorg.
Ni har berört mig mycket och jag önskar alla lycka till i framtiden.
Det ska bli kul och få följa er väg genom det nya yrkeslivet. 

Igår hade vi lite festligheter på skolan och även annat bus i Ramkvilla. Det var skönt att få avsluta lite avslappnat. Vi var ett gäng som träffades igår kväll och myste lite på Annas altan. Härligt att bara få sitta och prata en stund och smaska i sig ett ton godis. Sockerchock på det!

Nu ska jag ladda batterierna några dagar nere i stugan med familjen. Snart ska jag ta itu med mitt nästa projekt och nya jobb. Lite lugn och ro behövs nog:)

"Här är jag precis som jag vill, står på egna ben. Jag tror på mig själv nu!"

Stina, Malin
Alex och Benny
Elin myser under filten

Malin och Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar