Här finner jag ro

Om mig

onsdag 26 juni 2013

Bollen börjar komma i rullning!


Nu börjar det hända lite grejer. Jag har gått hemma och små gnällt hela veckan för att jag inte har något att göra. Det handlar ju bara om att ta tag i sitt liv:)

I tisdags var jag och skickade iväg min tjejer på UV-läger. Jag hoppas verkligen inte att de regnade bort fullständigt igår men jag har inget hört så det går nog bra.

Igår hade jag ett möte inbokad. Jag är en person som gillar nya utmaningar och nya saker. Detta möte handlade verkligen om det. Vi satt och pratade, spånade idéer i över 2 tim. Så inspirerande att prata med människor som brinner för samma sak. Vi kommer verkligen ha någon form av samarbete sen får vi se på vilken nivå det blir. Vilken kickstart! Nu är jag verkligen igång. När jag sen kom hem så satte jag mig ner och fixade till min internetbokning på företaget. Så nu kan alla boka via nätet. Den 29/6 har jag första kunden i mitt nya massagerum. Det är inte helt klart än men sakta men säkert som blir det nog snyggt och fint. Magnus och jag ska pyssla lite med det på fredag så ser det nog beboligt ut. Jag vill bo in mig lite först för att se vilken prägel jag vill ha på det.

Det känns härligt att äntligen vara igång och kunna känna att jag gör någon nytta igen. Ikväll blir det lite massagekunder sen ska jag fira en jobbarkompis som fyllt 60 år.

Jag vill även säga grattis till min pappa som fyller 69 år idag. Du är lite virrig och halvdöv och vi drar inte alltid jämt men du finns där i alla väder och ställer alltid upp. Tack för att du finns och ha en skön födelsedag!

Här är bokningslänken. Välkomna att boka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar