Här finner jag ro

Om mig

lördag 29 juni 2013

Smygöppning och skön träning


Sitter här och bara njuter av den härliga känsla som jag har i kroppen. Visserligen gör det lite ont här och var men det kommer jag till senare:)

Idag var tog jag emot mina första kunder i mitt massagerum. Vilken skön känsla det var att få ha sitt eget rum. Att inte behöva plocka undan och kunna inreda som jag vill. Rummet är inte helt klart än men jag har fixat till det ganska bra ändå. Jag vill bo in mig lite först så att jag vet hur jag vill ha det.


Det är en skön känsla när man får jobba med det man verkligen brinner för. Så härligt att få göra människor glada och nöjda. Jag gick bara och myste inne på kliniken. Känns verkligen rätt att jag vågade ta steget och göra något nytt i livet. Det handlar mycket om att våga ta steget att förändras. Jag ville verkligen göra nått nytt och nu står jag här med eget massagerum. Underbart! Det gäller bara att våga satsa för att vinna!

När jag hade jobbat klar var det dax för lite träning. Dagens pass var ett TRX pass som en kompis ville köra tillsammans med mig. Hon är instruktör i det och jag har länge velat testa att köra ett helt pass med bara TRX. Jag gick det med förväntningar på att det skulle bli jobbigt. Visst blev det det :) En skönt pass som går igenom hela kroppen och använder många muskler i varje övning. Ett kul och jobbigt pass. Så därför känns det lite ömt här och var just nu. Men som jag sagt tidigare. 
Träningsvärk är den bästa värken!

Nä nu är det dax för lite GP-speedway och sen sova. Imorgon får vi äntligen hämta hem barnen från UV-lägret. Jag saknar dem så nu är det verkligen på tiden att de kommer hem.

HA en skön lördagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar