Här finner jag ro

Om mig

måndag 10 juni 2013

Tillbaka i verkligheten

Ok då var det dax att vakna ur sin drömvärld en lite stund och börja jobba igen. Jag vikar några dagar på mitt gamla jobb.
Jag rivstartade med att öppna idag vid 6. Var lite nervös och sov dåligt för jag ville ju inte försova mig. Det gick hur bra som helst och jag kom i tid.
Det var lite som att hoppa upp i sadeln inge. Det har inte ändrat sig så mycket på ett år. Samma rutiner och jobb. Några nya barn men annars var det som vanligt. Det kändes nästan inte som om jag hade varit borta.
Det var mysigt att träffa barn, fröknar och föräldrar igen. Jag trivs med mitt gamla jobb men ser ännu mer framåt att börja med mitt nya. Jag släpper ju inte det gamla helt så jag får lite av varje. Bättre än så kan det ju inte bli.

I helgen har jag målat och donat lite med möbler till massagerummet. Igår var vi inne och pysslade lite. Det blir nog snyggt när det blir klart.
Det blir nog snyggt när det blir klart:)

I em och kväll ska jag träffa goa kompisarna Elin och Stina en runda. De håller som bäst på att packa och flytta från stan så det är bäst att passa på när de i stan.
Det blir ju inte så ofta vi kan ses. Nu gäller det att planera våra träffar.

Over and out för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar