Här finner jag ro

Om mig

söndag 29 september 2013

Järngänget samlat igen!


Leendet på läpparna vill inte försvinna. Den härliga känslan i kroppen som finns just nu är helt underbar. 
Jag vaknade tidigt och kände att detta kommer att bli en bra dag. Visst blev det det!
Mina härliga tjejkompisar Stina och Elin skulle komma hit och hälsa på. Stina har jag träffat en gång denna sommar men Elin har jag inte träffat på några månader. Det skulle verkligen bli så himla kul att äntligen få träffas och bara prata av sig en stund.

När det äntligen ringde på dörren och de stod där utanför började jag nästan gråta. Det var så underbart att äntligen få träffa dem igen. Vi hade en massa och prata om. Stina kom hem från Österrike igår.Hon hade jobbat som guide i ett par veckor. Visst hennes ögon var lite trötta men till slut fick vi igång även henne:) Elin ska åka till Nya Zeeland nästa helg så hon hade mycket att berätta. Så kul att vi hann få ihop en träff innan hon åkte. Nu kommer det dröja innan vi ses igen. Elin blir borta tills jul och Stina hade lite projekt på gång och då blir hon borta tills nästa vår. Känns konstigt men hinner vi ses allihop en gång i halvåret så är det jätte kul.

Självklart så hade vi mycket att prata om och timmarna gick fort. Vi skulle ju även hinna träna lite. Alla var nog lite sega och vill nog egentligen inte köra så hårt men vi bestämde oss för WOD 1000. Med skräckblandad förtjusning körde vi in till stan och VFC.
Så kul att få träna tillsammans igen.
Det blev ett sketa bra pass och vi var grymt nöjda och stolta när vi pustade ut efter passet. Järngänget hade gjort det igen!Fasen vad grymma vi är! Girlpower!

Det blev en härlig dag och känslan lär nog hänga kvar ett tag!

Ha en härlig söndagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar