Här finner jag ro

Om mig

onsdag 23 oktober 2013

Herbalife - inre och yttre välmående


Efter som jag är oberoende Herbalife distributör tänkte jag att jag skulle ha en egen liten etikett för inlägg som handlar om just Herbalife. Här kommer ni att hitta b la recept, tips på produkter och lite träningsvideos

Jag har varit distributör sedan i slutet på augusti. Jag var nog ganska kritisk mot Herbalife till att börja med men när jag väl fick veta lite mer och prövade produkterna var jag så himla nöjd. Jag inser att det handlar om så mycket mer än bara viktnedgång. Det handlar om välmående och hälsa. Herbalife står får det och mycket mer.
Jag tycker verkligen att produkterna är så himla bra och de ger resultat. Resultaten kommer dock inte av sig självt utan man måste jobba lite för dem. Herbalife är inget quickfix eller mirakelmedel. Det är endast bra näring. Äter man för mycket och rör sig för lite så funkar inget enkel mattematik. Det är smidigt och gott. Jag vet att jag får i mig en balanserad kost om jag tar t ex en shake.
Jag använder produkterna dagligen och det gör även resten av min familj. Just nu är mellanmålsbarsen en favorit hos barnen. De tycker att det är så himla smidigt att ta när de kommer hem från skolan.


Jag har fått riktigt bra resultat. Dels har jag gått ner några kilo i vikt men det är nog inte den stora vinsten. Den stora vinsten är att jag sover mycket bättre, känner mig piggare och fräschare och orkar med min vardag och träning på ett bättre sätt. Jag tränar mycket och behöver energi till det. Herbalifes produkter hjälper mig att nå mina mål och orka träna på det sättet som jag vill.

Herbalifes NYA Stärkande Aloe Serie
Herbelife har produkter för både inre och yttre näring. På mina SPA-träffar kommer jag att använda mig av deras hudvårdsprodukter. Det känns skönt att kunna använda mig av samma märke för både inre och yttre välmående.

Är ni intresserade av att vet mer så hör bara av er så berättar jag mer.
Ni kan nå mig på 070-5734578 el
malin_ek@yahoo.se

Titta gärna in på min facebooksida så hittar ni även där lite mer tips och annat smått och gott.)

Klicka på bilden för att se produktkatalogen som PDF






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar