Här finner jag ro

Om mig

torsdag 3 oktober 2013

Muskelbygge pågår!

Nu har vägen mot mer muskler och mindre lös hud börjat. Jag har lärt mig av mina tidigare misstag och skyndar långsamt.
Igår blev det ett pass med mycket fokus på mage och core. Det är viktigt att ha en bra core innan man börjar lyfta allt för tunga vikter. Jag har lite svårt att köra på gymmet för jag tycker att det inte blir så bra träning men igår var jag grymt svettig så det låg på en högre intensitet. Det blev även lite triceps och biceps för att fylla ut gäddhänget :)



Senare på kvällen drog tre glada tjejer och en liten bebistjej iväg till Nässjö för att lyssna på Paolo Roberto. Det var Nordea som bjöd in till lite bankinfo och sen hade Paolo en föreläsning. Bankinformationen kunde ju kvitta. Det var ju Paolo som drog oss dit.
Paolo är verkligen en otroligt härlig människa. Vi fick lite tid att mingla med honom. Han är en inspiratör och jag skulle verkligen vilja träna med honom. Fasen vilket pass det skulle blir. Blod svett och tårar och kanske lite annat också:)
Föreläsningen handlade en hel del om hälsa och inte så mycket om träning. Fast det är klart när publiken är 60+ så kanske det inte är så lätt.
Det vore skitkul att lyssna på en föreläsning med honom som handlade lite mer om träning.
En cool och kaxig kille är han iallafall. Me like!

Idag har jag lite utspridda kunder så jag har hunnit med att träna och det är ju en fördel. Det blev ett grymt bra rygg och axelpass. Känner mig mycket nöjd. Som sagt skynda långsamt och inte ta allt för tunga vikter så kommer det att gå galant. 

Ikväll kommer Henke och lär mig lite mer om Herbalifes sportprodukter så då får jag mer hjälp med min kost och träning. 

Härligt att vara igång och känna att det går bra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar