Här finner jag ro

Om mig

torsdag 31 oktober 2013

Underbart när resultaten kommer!


Igår fick jag denna underbara blomma av en kund. Tänk att en blomma kan göra så stor nytta. Det spreds en sån härlig känsla i kroppen. 

Denna kund är verkligen en speciell person. Hon och jag har kämpat tillsammans nu sen i somras. Vi har tränat ihop, lagt upp kostplaner och hon har kämpat på. Det var lite tungt i början men nu har hon testat på Herbalife och allt föll på plats. Hon har fått otroligt bra resultat på kort tid. Det är så roligt att höra henne berätta om sina framgångar. Jag vet precis känslan när man kan ta på sig ett par byxor som tidigare var för små och plötsligt så passar de. Det riktigt lyser om självförtroende om henne och jag är så glad för hennes skull. Hon har en lång väg att vandra men hon har ett mål och dit ska hon nå. Det gäller bara att kämpa och aldrig ge sig. Bra kost och träning ger resultat!
Jag har även lagt in en liten morot tills nästa invägning. Når hon målet så får hon en liten uppskattning av mig. Så nu gäller det att ligga i !

Jag har fler kunder som är så nöjda och känner att de har hittat rätt med produkterna. Det är inte alltid vågen som man ska stirra sig blind på. Det är hur det känns i kroppen. Att känna sig pigg och glad och orka mer är en stor vinst i sig. Vad vågen säger spelar då ingen roll.


Ha en goer dag och le mot varandra!

Ta gärna en promenad och fyll lungorna med lite skön höstluft. Tänk på att 30 min motion per dag gör stor nytta på ditt välbefinnande.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar