Här finner jag ro

Om mig

fredag 18 oktober 2013

Vägen till framgång!

Vilken dag!

Jag har haft en härlig dag. Min motivation till mitt arbeta har kommit tillbaks och jag känner mig ännu mer peppad att göra det jag verkligen brinner för. 
Jag vill och kan hjälpa människor till ett friskare och hälsosammare liv. Vi har alla olika vägar att vandra men det finns bara ett sätt att nå framgång. Det gäller att hitta motivationen och viljan att nå sitt mål. Jag kan hjälpa till med att ge olika verktyg för att nå dit.

Idag hade jag två härliga möten. Ett med en kollega. Vi inspirerade varandra och kommer förhoppningsvis att jobba mer tillsammans. Det är så skönt att prata med människor som ger energi. Jag kommer att satsa lite mer på hudvårdsserien inom Herbalife. Det är mycket bra produkter och de passar alla. Jag kommer att erbjuda spa-kvällar med ansiktsbehandling och massage. Något för ett gäng kompisar som vill ha en kul kväll tillsammans. Jag kommer även erbjuda Hot stone massage kombinerat med ansiktsbehandling som en del av mitt koncept.

Skin Activator™NouriFusion®


Det andra mötet var med en kund som jag har via Herbalife. Jag har tränat denna tjej och sett hur hon kämpar för att få alla bitarna på plats. Med Herbalife har hon hittat rätt. Hon kom in som en solstråle och berättade sina resultat. Det var så underbart att se henne. Hon har fått otroliga resultat på bara 4v. Det värmde mitt hjärta att se henne så glad och nöjd med sig själv. Det sporrar henne att nå sitt mål. Hon har en balklänning som inspiration och jag ska göra allt jag kan för att hjälpa henne att komma dit.


Skulle ni vara intresserade av dessa produkter eller vilja ha en spa-kväll med ett gäng kompisar så hör bara av er så berättar jag mer.

070-5734578 malin_ek@yahoo.se

Nu mina vänner ska jag mysa lite i soffan och bara njuta av den härliga känslan jag har i kroppen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar