Här finner jag ro

Om mig

lördag 23 november 2013

SPA-Party och många skratt

Gårdagskvällen bjöd på mycket skratt och härligt prat.

Hela personallaget från Holsby förskola var bjudna hem till en i gänget. Så kul att få ses utanför jobbet. Det är verkligen ett härligt gäng att jobba med.
Vi avnjöt en mycket god middag och otroligt goda kolor till efterrätt.
Sen var det dags för mig att ha lite Spa-party
Det var mitt första egna och det var nog mycket som inte blev som det skulle men otroligt roligt hade vi och alla var nöjda och glada.


Det är verkligen roligt att umgås på detta sätt. Tänk att ett pannband och lite ansiktsmask kan framkalla så många skrattskrattsalvor :)

Fina ord som skrevs i gästboken.

Det blev en sen kväll men mycket energi som fylldes på och jag vaknade med ett leende på läpparna. Underbara kollegor!

Boka ditt eget SPA-party på 070-5734578 eller
ME Massage och Hälsa







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar