Här finner jag ro

Om mig

tisdag 28 januari 2014

Humöret och motivationen sviktar

Idag känner jag verkligen att humöret och motivationen sviktar. Usch kroppen och knoppen vill inte vara med. Jag känner att jag är trött och sliten. Vill verkligen vara i samma bra form som jag har varit men måste inse att jag inte är det.
Saknar dessa underbara tjejer. 
Jag saknar mina härliga träningskompisar Elin och Stina. Idag hade jag verkligen behövt dem. Det är tisdag och favoritpasset stod på schemat. Det var med tunga steg och dåligt humör jag steg in på gymmet. Det kändes som jag var hundra år och gnällig som fasen. Jag ville verkligen inte träna. Axeln gör ont, tummen gör ont. Tårna har jag förfrusit ett par gånger på någon vecka och har så himla ont i tårna så jag nästa skriker vid varje steg jag tar.
Som sagt allmänt gnällig och dåligt motivation.

Just nu är det många bollar i luften och mycket som ska klaffa. Huset ser ut som ett bombanfall och jag orkar och hinner inte städa. Julgardinerna åkte iallafall ner igår. 
Ja det är mycket just nu och jag står nog inför ett vägval men tänkte skjuta några månader på valet. Hoppas bara jag orkar tills dess.

Nä nu ska jag sluta gnälla och gå och umgås med det som betyder allra mest, min underbara familj.

Ha det gott och glöm ej att ta hand om varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar