Här finner jag ro

Om mig

tisdag 7 januari 2014

Plötsligt händer det!

Nu sitter jag i soffan med rinnande näsa och tjock i huvudet av en massa snor. Visst låter det glamoröst och härligt. Ja så glamorös är jag haha

Jag gillar verkligen inte att vara sjuk. Jag har skrivit om det tidigare och som ni förstår har jag fått den manliga sortens förkylning.
Jaja slut gnällt om detta.

Det händer så mycket roligt i mitt liv just nu så lite snor ska inte stoppa det.

Igår hade jag ett långt telefonsamtal med en barndomskamrat som jag inte har träffat på över 20 år. Vi har haft kontakt via facebook och är båda förskollärare. Så kul att pratas vid och det lär bli fler gånger. Hon blev sugen på testa Herbalife så jag kommer att coacha henne i det. Otroligt vad livet har för vägar att föra samma människor igen.

Innan jul fick jag en rolig förfrågan från ett företag som sökte en ny massör. Jag var på intervju men kände kanske inte att jag var så duktig på att sälja in mig. De hade kontaktat ett företag till och jag trodde när jag inte hörde något på ett tag att jag inte fick jobbet. Men så där hade jag fel. Jag fick jobbet! Tänk att jag hade lyckats! Så himla kul. Jag hoppas verkligen att de blir nöjda. Jag kommer att jobba där en dag i veckan och massera från morgon till kväll, nja kanske inte men iallafall.
Ska bli så sjukt kul! 

Som sagt 2014 kommer bli ett sketa bra år. Det har redan börjat bra. Det gäller bara att tänka positivt och se sig själv nå målet. Ja jag vet att det inte alltid är lätt och jag har svårt att tro på mig själv men plötsligt händer det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar