Här finner jag ro

Om mig

tisdag 4 februari 2014

Dagar kommer, dagar går

Ibland känner man att dagar kommer och dagar går utan att man riktigt hinner med att stanna upp och känna efter. Just nu är jag inne i en sådan period. Min hjärna har liksom stängt av. Det går inte att få in mer utan den går på sparlåga.
Jag måste stanna upp och känna efter. Vad är det jag vill? Vad är viktigt i livet? Hur vill jag gå vidare? 

Idag har jag tagit ett stort beslut men jag vet ej riktigt om det blir som jag vill men jag håller tummar och tår för att det ska funka. Jag vill kunna fokusera på det jag tycker är roligt. Inte gör något halvhjärtat. Jag brinner för hälsa och välmående och känner att här har jag så mycket mer att ge.
Det är när jag får jobba med det jag vill som jag känner att jag får energi och kan satsa fullt ut. 
Det som då är viktigt är att jag själv mår bra och kan ge allt jag vill. 
Just nu är jag lite sliten mitt mellan mina jobb och känner att jag inte orkar ge fullt ut.

Massagen går bra och jag har många nöjda kunder. Det går bra med Herbalife och jag klättrar i karriärstegen. Vilket är otroligt roligt. Jag vill satsa mer på detta och hoppas att jag kan det. Det gäller bara att våga och skynda långsamt.

Ja ja nu är det dags att tejpa axeln för ikväll kör vi ett nytt pass på gymmet. Ska bli kul att testa lite nytt. Hoppas bara att huvudet hänger med. Jag ska försöka tillåta mig själv att ta det lite lugnare :)

Ha en skön tisdags eftermiddag och kväll. Jag skriver en utvärdering om passet lite senare (om jag orkar )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar