Här finner jag ro

Om mig

lördag 24 maj 2014

Banan och vanilj pannkakor

Idag lyxade jag till frukosten för min yngsta dotter. Det blev banan och vanilj pannkakor.  Inte illa:)


Recept:
1/2 banan
2 ägg
2 skopor/msk Herbalife F1 vanilj

Mosa bananen vispa i ägg och F1. 
Stek i olja.
Kan serveras med lite varma hallon eller vaniljkvarg

Njut!


Älskar att Herbalife produkter kan varieras så mycket. De passar verkligen i vår familjs vardag. Det finns något för hela familjen. Maken tog med sig bars, Liftoff och Hydrate när han åkte på resa igår. Perfekt när det är varmt och man behöver energi och mycket vätska. Dottern packade lite bars både till mellis och lunch när hon skulle på utflykt till Liseberg nu på morgonen. För att släcka törsten blandade hon en flaska vatten med Aloe-dryck.  Som sagt det finns något för alla:)

Är du intresserad av att veta hur Herbalife kan funka för dig? Hör av dig så berättar jag gärna mer.
Ha en skön helg.

Själv ska jag gå på bröllop och även hinna med en behovsanalys på en ny Herbalife kund. En bra dag med andra ord.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar