Här finner jag ro

Om mig

söndag 3 augusti 2014

Kanske dags att börja blogga igen

Min underbara hund och bäste vän Ralf

När ska du börja blogga igen?

Har fått den frågan ganska många gånger under de 2 månader som jag inte har bloggat. Det finns ju tydligen folk som läser och uppskattar min blogg då.
Jag kände att jag varken orkade hann blogga och under sommaren har jag varit i stugan och där har vi mycket dålig uppkoppling.
Jag har även lyckats ta sönder min nya telefon så det var ju lyckat.
Jag har har varit ganska flitig på instagram dock. Känns lite snabbare och lättare att bara lägga ut en bild.

Det kanske är dags att börja blogga nu igen då.....

Ja jag får väl skynda långsamt och känna efter hur jag vill ha det.

Sommaren och semestern har varit helt otrolig bra. Sol värme och salta bad. Vi tillbringar mycket tid i vår stuga i Mönsterås. Där är vår fristad.
Jag och Manne har även varit på en härlig och mycket intressant utbildning med Herbalife. Så kul att få vara med och hjälpa människor till ett hälsosammare liv. Mer om det i ett annat blogginlägg:)

Nu börjar dock semestern lida mot sitt slut och imorgon börjar jag jobba igen. För första gången på många år känns det kul att komma tillbaks till jobbet efter semestern. Jag längtar verkligen in till kliniken för att börja jobba igen. Härligt att ha ett jobb som man trivs med.

Nä nu blir det inte längre inlägg idag.Svettas ihjäl inomhus just nu :)
Ha en skön dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar