Här finner jag ro

Om mig

söndag 14 september 2014

Hälsomässa i Vetlanda


Igår var det hälsomässa i Vetlanda. 
Självklart var jag där och visade upp mitt företag och representerade KMkliniken. 
Det är alltid roligt att stå på mässor. Man träffar så många intressanta människor och får möjligheten att tala om att vi finns.


Mårten Nylén skulle föreläsa och självklart passade jag på att ta en bild med honom när han gick runt på mässan och kollade vad vi hade att erbjuda.


Föreläsningen med Mårten var mycket intressant. Många saker som man redan vet men som man behöver bli påmind om och om igen.

Kul att det anordnas en sådan mässa och hoppas det blir återkommande år från år.
Nu är det dags att tagga inför 24fitcamp i eftermiddag och självklart ska jag även rösta.

Du röstar väl!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar