Här finner jag ro

Om mig

tisdag 4 november 2014

Muggkaka!


Älskar att få nya recept där jag kan använda mig av Herbalife produkter.
Idag fick jag ett nytt av en kollega som heter Malin Nero Lindström. Här är hennes blogg 

Här är receptet på muggkaka

1dl fiberhavregryn
1/2 dl mjölk
1 tsk bakpulver
1-2 msk F! Herbalife smak efter tycke
1 ägg
smaksätt med det du känner för tex rivet äpple/ kanel, banan, hallon, kakao

Blanda ihop allt och lägg i en lite större mugg eller skål. Kör i micron ca 2-2,5 min.
Servera gärna med lite smaksatt kvarg


Jag smaksatte mina med
 Jordgubb och F1 vanilj
Kakao, banan och F1 choklad
Rivet äpple,kanel och F1 vanilj

Låt fantasin flöda och testa er fram
En perfekt frukost, lunch eller innan träning, Dela gärna upp det så kan det bli två portioner som ett mellanmål eller till fikat. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar