Här finner jag ro

Om mig

torsdag 25 juni 2015

Funderar på att börja blogga igen

Hej igen!

Det var verkligen inte igår som jag bloggade.
Jag funderar lite smått på att börja igen men kanske i mindre skala och bara lägga ut lite inlägg här och var. Mitt liv har varit ganska stressigt ett tag med jobb och familj. Jag har dock känt att jag har ett behov att skriva av mig ibland. 
Det finns saker som jag funderar på och saker som jag vill ventilera. Att blogga är ett sätt att få utlopp för sina tankar och funderingar.

Ja jag får nog ta mig en funderar och kanske kommer jag tillbaks inom kort.

Ha en härlig kväll och njut av solen som äntligen lyser på himlen.
Själv ska jag ta och svida om till träningskläder och köra lite bodycombat.

Just do it!!!


En somrig shake som uppladdning innan träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar