Här finner jag ro

Om mig

måndag 16 november 2015

Megaweekend!!!


Vilken helg det blev!

Mycket energi, många nya kontakter och en massa glada människor!

I helgen har Manne och jag varit i Malmö på utbildning med Herbalife. Vi brukar åka på ett par varje är och Malmö är en av dem. Malmö levererar alltid bra föreläsare och ett bra arrangemang och vi blev inte besvikna i år heller.

Jag åkte ner trött och riktigt förkyld. Hade knappt nån ork eller röst kvar men tänkte att det får gå med alvedon och liftoff. Jag vilade hela resan ner.

Hela helgen bjöd på otroligt bra utbildning av b la en så inspirerande amerikan vid namn Zac Tartol. Vilken vilken kille!

Vi fick även möjlighet att träffa två otroligt duktiga och målmedvetna idrottsman och kvinna som är sponsrade av Herbalife. En av dem John Ramström kör enduro, vilket är otroligt häftigt tycker vi. Den andra tjejen tävlar i triathlon.




Självklart han vi med lite fest med tema grönt och även lite träning, även om jag tog det riktigt lugn vill jag lova.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar